Analys & research – starta med insikt

för att först identifiera och därefter aktivera en slumrande potential

för att först identifiera och därefter aktivera en slumrande potential

Allt går att mäta – men vad är viktigt?

I dag går det mäta det mesta då data kanske är mer tillgängligt än nånsin.

Men vilken data skapar rätt förutsättningar för att aktivera en kanske slumrande eller ibland t.o.m. en helt outnyttjad potential just för er?

Då vi har vårt ursprung i SEO brukar en vanlig rekommendation vi ger våra kunder att starta med den potential som ligger i sökord och sökfraser som era målgrupper söker på men där den trafiken kanske går till era konkurrenter… Helt enkelt oaktiverad potential.

Analyser för mikro eller makrobeslut

Att använda data från varierade källor ger en identifikation om potentiell riktning där rätt data fyller ofta funktionen som affärsdrivande beslutsunderlag både på en mikro- och makronivå.

Det finns idag en uppsjö av digitala verktyg som ger någon form av analys.

Datan är tillgänglig, så resan mot ny digital potential ligger i att identifiera vilken data från vilka källor som ger den bästa insikten.

 Låt oss ta ett möte för att bolla er kanske slumrande potential.

SEO-Analyser

Vi ger er svaren på hur er webb driver sökordstrafik idag. vilka ord ni rankar för och framförallt vilka insatser ni kan göra för att öka relevant trafik.

;
Målgruppsanalys

Vilka är era kunder idag eller borde vara, och vilket värde skapas? Hur hittar ni era kunder eller hur hittar era kunder er?

;
Digital Analys
Vi hjälper er att få en samlad bild av var och hur ni syns och varifrån ni driver trafik. Vi söker svar hur er webb mår och går kopplat till era ambitioner.
;

Vi erbjuder lösningar åt företag som vill förverkliga potential

”When you’re curious, you find a lot of interesting things to do”.

-Walt Disney

Pin It on Pinterest